بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم


دوره آموزشی سرگروه های صالحین بسیج دانش آموزی در شهرستان مرودشت برگزار شد.


به گزارش بسیج مرودشت ، سرگروه های  شهرستان های مرودشت (بخش مرکزی ,کامفیروز و رامجرد)،زرقان،ارسنجان و پاسارگاد روزهای پنجشنبه و جمعه مورخه 26 و 27 دیماه در سالن حضرت ولیعصر(عج) مجتمع فرهنگیان این شهر در دو نوبت صبح و عصر در این دوره شرکت کردند و با نحوه اداره حلقه های صالحین در بسیج دانش آموزی آشنا شدند.
رضا فتوحی کیا در گفت و گو با خبرنگار بسیج دانش آموزی گفت : در این دوره اساتید مجربی از قم و مشهد دعوت شده که مباحثی همچون روش بیان احکام ، روش پاسخ به سوالات و شبهات ، روش کلاس داری ، جنگ نرم و فرقه های ضاله  و... را برای مدیران گروه ها  مطرح کردند.
وی گفت: اجرای کارگاه نحوه حلقه داری و جذب نیز از بخش های دیگر این دوره بوده است.
گفتنی است در مراسم افتتاحیه دوره محمدجعفر دوستدار رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در جمع فرهنگیان و سرگروه های صالحین با اشاره به اهمیت مسائل تربیتی از  معلمان خواست دانش آموزان را باور کنند و  کارها را به دانش آموز بسپرند تا دانش آموز در خود احساس مسئولیت کند.
در پایان رضا فتوحی کیا از فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی مرودشت جناب آقای آئینی و همکارانشان در حوزه باقرالعلوم(ع) و مسئولین آموزش و پرورش مرودشت که زمینه برگزاری این دوره را فراهم کردند تشکر کرد.
گفتنیست در این دوره آموزشی بیش از 280 نفر از سرگروههای صالحین شرکت کردند.

عکس مرودشت

مرودشت

مرودشت

لیلا شکوهی خبرنگار وبلاگ بسیج مرودشت

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری جلسه مجمع شورای همفکری باحضور استاد نعیمی از مشهد


به گزارش بسیج مرودشت ازروابط عمومی بسیج دانش آموزی مرودشت اعضای مجمع همفکری آینده سازان این حوزه عصر روز پنجشنبه 26/10/92 با حضور مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج دانش آموزی استان حاج آقا جوکار و استاد نعیمی از اساتید برجسته کشوری جلسه ای را تشکیل دادند.
در این جلسه که موضوع آن روشهای جذب دانش آموزان بود استاد نعیمی در رابطه با روشهای جذب سخنانی بیان فرمودند ایشان روشهای جذب را دوستی با دانش آموزان ،ارتباط با خانواده ،هدیه دادن ، مسئولیت دادن و... دانسته و مرحله بعد را مرحله تثبیت دانسته که مثلا دراین مرحله اگر دانش آموزی چادری هست چادری بماند و تثبیت شود ؛ مرحله بعدی مرحله رشد هست که در این مرحله باید دانش آموز ارزشهای خودش رو رشد بدهد اینها نمونه هایی از هنر جذب  ومراحل آن می باشد در ادامه هریک از دانش آموزان به بحث و تبادل نظر با استاد پرداختند.

بسیج دانش آموزی مرودشت

صالحین مرودشت

صاالحین مرودشت

شورای همفکری بسیج دانش آموزی مرودشت

لیلا شکوهی خبرنگار وبلاگ بسیج مرودشت

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جلسه سرگروه های حلقه های صالحین بسیج دانش آموزی مرودشت با حضور جمع کثیری از سرگروه های شهرستان های اطراف امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید و فردا نیز در دو نوبت برگزار می شود . در این اطلاعیه آمده است که این جلسات در تالار فرهنگیان برگزار می گردد و پیرامون بحث های جاری صالحین و مشکلات سرگروه ها بحث و تبادل نظر می شود .

لیلا شکوهی خبرنگار وبلاگ بسیج مرودشت

 

[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:مرودشت , اخبار مرودشت , صالحین مرودشت , ,

] [ 21:16 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری جلسه  شورای همفکری آینده سازان مرودشت با حضورمسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس

به گزارش دریافتی بسیج مرودشت از روابط عمومی بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت صبح امروز پنجشنبه مورخه 26/10/92 جلسه شورای همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی مرودشت با حضورمسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس محمد جعفر دوستدار در سالن جلسات سپاه ناحیه برگزارشد.

در این جلسه پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید ،محمد جعفر دوستدار پس ازعرض سلام و  خیر مقدم  از دانش آموزان فرمانده واحد خواستند تا از برنامه های  اجرا شده در مدرسه خود گزارشی ارائه دهند که 2 نفر از دانش آموزان دختر و پسر به نمایندگی از دوستان خود در شورا، برنامه های انجام شده خود را طی گزارش مکتوبی قرائت کردند سپس هر یک از دانش آموزان به مشکلات پیش روی خود در مدارس اشاره ای داشته و از آقای دوستدار خواستار مرتفع شدن این مشکلات در مدارس شدند.در ادامه پس از ارائه سوالهایی از طرف آقای دوستدار و جواب دادن دانش آموزان در پایان جلسه ، حاج آقا جوکاراز مسئولین تربیت و آموزش  سازمان به ایراد سخنرانی در موضوع تربیت و برنامه ریزی زمان و خوباوری و.. پرداختند.

بسیج دانش آموزی مرودشت

سپاه مرودشت

مرودشت

مرودشت

لیلا شکوهی خبرنگار وبلاگ بسیج مرودشت

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نشست حفظ انسجام گردان امام حسین (ع)روز جمعه 20دیماه با حضور پرشور بسیجیان برگزار گردید.

 

در این نشست فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) جناب سرهنگ جمالی ضمن بزرگداشت سالروز عملیات کربلای 5 افزودند اگرچه امروز حضور شما بسیجیان در گردان ها بسیار حائز اهمیت است ولی باید این نکتهرا متذکر خود شوید که در یک فضای سرد زمستان در دیماه 1365 رزمندگان شجاع و دلیر انقلاب اسلامی آغازگر یک عملیات سخت و سرنوشت ساز در بحبوحه دفاع شدند و توانستند برگ زرین دیگری بر افتخارات این ملت انقلابی و حزب الهی بیفزایند.

 

سرهنگ جمالی در ادامه افزودند: به وجود یمن امام خمینی (ره) و شهدا است که ما امروز در جریان برنامه هستی با عزت و افتخار دریکطرف مذاکرهقرار گرفته ایم وسایر کشورهای قدرتمند دنیا در طرف دیگر . و این نشان دهنده ی اقتدار،عزت واستکبار ستیزی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است .

بسم الله الرحمن الرحیم

پدر شهید مرودشتی ۳ میلیارد و نیم وقف کرد

 

وقف بزرگ در مرودشترئیس اداره اوقاف وامور خیریه مرودشت گفت: پدر شهید محمد حسن عسکری سه باب مغازه را در شهر مرودشت به ارزش سه میلیاردوششصد میلیون ریال وقف کرد که سند این املاک در اداره اوقاف وامور خیریه مرودشت به ثبت رسید.

مرادپورگفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹ مورد وقف در مرودشت به ثبت رسید که به نسبت پارسال دو برابر افزایش یافت.

 

منبع: واحد مرکزی خبر

بسم الله الرحمن الرحیم

 به نقل از تنویر ، نزول مائده اسمانی با بلورهای برف حال وهوای خاصی به شهرستان مرودشت داد وکارکنان سپاه مرودشت نیز به نوبه خود درساختن ادم برفی اقدام نمودند

[ جمعه 20 دی 1392برچسب:برف در سپاه مرودشت , برف در مرودشت , عکس برف در مرودشت , آدم برفی مرودشت,

] [ 23:1 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

 به نقل از تنویر ، نزول مائده اسمانی با بلورهای برف حال وهوای خاصی به شهرستان مرودشت داد وکارکنان سپاه مرودشت نیز به نوبه خود درساختن ادم برفی اقدام نمودند

[ جمعه 20 دی 1392برچسب:برف در سپاه مرودشت , برف در مرودشت , عکس برف در مرودشت , آدم برفی مرودشت,

] [ 23:1 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

رهبرم جانم فدایتبسم الله الرحمن الرحیم

برای مطالعه بیانیات رهبری در دیدار با مردم قم به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

[ جمعه 20 دی 1392برچسب:امام خامنه ای , مقام معظم رهبری , آیت الله خامنه ای , رهبری , بیانات مقام معظم رهبری ,

] [ 22:55 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

اینم خلاقیت نایب رییس شورای همفکری بسیج دانش آموزی شعبه مدارس دخترانه در درست کردن آدم برفی بی حجاب . سایر تصاویر توسط وبلاگ بسیج مرودشت از آدم برفی های موجود در سطح شهر و اطراف تخت جمشید تهیه شده است . انشاالله موجب سرور و شادیتان شود .

 

آدم برفی بسیجی

مرودشت

بقیه در ادامه مطلب

 

 

 

 


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم

[ دو شنبه 16 دی 1392برچسب:دخترانه , دخترونه , نماز , نماز کودکانه , زیبایی های نماز ,,

] [ 22:19 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

فرمانده سپاه فجر : فتنه گران با آب زمزم هم تطهیر نمی شوند

فرمانده سپاه فجر فارس در واکنش به اظهارات برخی افراد مبنی بر احتمال بخشش سران فتنه، گفت: ما همواره گفته‌ایم و باز تکرار می‌کنیم، فتنه‌گران با آب کوثر و زمزم نیز قابل تطهیر نیستند.

                    
خبرگزاری فارس: فتنه‌گران با آب کوثر و زمزم نیز قابل تطهیر نیستند                    

سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز در حاشیه مراسم خاکسپاری مادر حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: سران فتنه به مملکت خیانت کرده‌اند و جنایتکار تلقی می‌شوند و از نظر من میرحسین موسوی و کروبی مفسد فی‌الارض هستند.

وی افزود: آقای علی مطهری نماینده تهران در شیراز صحبتی کردند و ما نیز پاسخ دادیم که در پاسخ به ما وی اظهارات اولیه خود در دانشگاه شیراز را تکذیب کرد.

فرمانده سپاه استان فارس اضافه کرد: دستگاه قضایی وظیفه دارد مسائل این چنینی را بررسی و پیگیری کند که اگر وی این حرف را نزده باشد ما مشکلی نداریم اما اگر چنین اظهاراتی مطرح کرده باشد طبیعی است در مقام اصلاح برآید.

وی خاطرنشان کرد: من همان زمان گفتم کسی که چنین سخنانی را بر زبان می‌راند مشخص است که تعادل ندارد.

غیب پرور بیان کرد: دفتر ایشان بعد از سخنان بنده، نمابری ارسال و مطالب مطرح شده از زبان وی را تکذیب کرد که ما موضوع این نمابر را حمل بر صحت کرده و به طور موقت از پیگیری رسمی این اظهارات خودداری کردیم.

وی تصریح کرد: به طور کل ما همواره گفته‌ایم و باز تکرار می‌کنیم، فتنه‌گران با آب کوثر و زمزم نیز قابل تطهیر نیستند.

به گزارش فارس، در مراسم اقامه نماز میت و خاکسپاری متعلقه مرحوم آیت‌الله حاج سید محمد جعفر طاهری، سرهنگ حمیدرضا گرامی فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز، غلامحسین چوبینی دبیر حزب موتلفه اسلامی فارس، محمد حسین روزی‌طلب مدیر کل سابق آموزش و پرورش فارس، غلامرضا غلامی مدیرکل سابق امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، یحیی صادقی مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری فارس، محمد فرخزاده معاون فرهنگی شهردار شیراز، حجت‌الاسلام امین رصاف‌ معاون امور روحانیون و حوزه‌های نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، حجت‌الاسلام محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه‌های علمیه فارس، مهندس غلام‌مهدی حقدل رئیس شورای شهر شیراز، حجت‌الاسلام شیخ علیرضا حدائق مدیر مدرسه علمیه منصوریه، آیت‌الله دکتر احمد بهشتی نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌السلام محمد حسن مرادی امام جمعه موقت شیراز و جمع کثیری از علما و فضلای حوزه‌های علمیه، مسئولان، مدیران، فرماندهان لشکری و کشوری و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

همچنین حضرات آیات محی‌الدین حائری شیرازی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و محمد باقر ‌عبدالله شیرازی با صدور اطلاعیه‌های جداگانه وفات آن مرحومه را تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر مسئلت کردند.

[ دو شنبه 16 دی 1392برچسب:فتنه 88 , بصیرت , سردار غیب پرور , سپاه فجر , فتنه گران,

] [ 22:8 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

 

برگزاری جلسه ی شورای فضای مجازی بسیج دانش آموزی مرودشت

 

به گزارش دریافتی بسیج مرودشت از روابط عمومی بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت جلسه شورای فضای مجازی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت رقیه (س) مرودشت در روز چهارشنبه مورخ 16/10/92 ساعت 10 صبح درحوزه برگزار گردید . در این جلسه که ابتدا با تلاوتی چند از آیات قرآن کریم توسط همه اعضا آغاز گردید، دبیر شورا ضمن خیر مقدم خدمت اعضای جدید وتبریک به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول و همچنین تشکر از اعضا بخاطر افتتاح وبلاگ جدید شعبه ی خواهران  با اشاره به افتتاح وبلاگ های واحدها و مشکلات موجود در مدارس برای بروز رسانی وبلاگ ها، از هر یک از اعضا خواستند تا نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون این موضوع ارائه دهند ایشان درادامه درباره ی سایت های بسیج دانش آموزی مثل سایت bdfars،سایت تولید محتوا و... توضیحاتی برای اعضا بیان نمود.سپس هریک از اعضای شورا در مورد مشکلات موجود و چگونگی  بکارگیری مطالب در وبلاگهای واحدها نظرات خود را ارئه دادند .در پایان نیز قرار شد در جلسه آینده  ، درباره مسابقه و خروش وبلاگی دهه فجر همچنین داوری مسابقه وبلاگ نویسی 9 دی در دستور کار اعضا قرار بگیرد.

بسیج مرودشت

دختران مرودشتی

 

 

[ دو شنبه 16 دی 1392برچسب:بسیج دانش اموزی مرودشت,

] [ 21:55 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

[ یک شنبه 15 دی 1392برچسب:کاریکاتور , کاریکاتور جدید , کاریکاتور ترکیه , کاریکاتور امارات , کاریکاتور توپ ایرانی,

] [ 21:50 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش صالحین مرودشت ، هیات عاشقان ولایت مرودشت در تاریخ 9 دی ماه با حضور سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر برگزار گردید .
در این همایش که راس ساعت 9:30 در تالار فرهنگیان برگزار پیرامون حماسه 9 دی و عملیات فرهنگی فتح المبین 1 برگزار گردید جمعی از فرمانده هان حوزه ها و پایگاه ها و اعضای شجره طیبه صالحین حضور داشتند .
جلسه با تلاوت قرآن کریم شروع و پس از آن به مناسبت رحلت پیامبر اکرم ص و شهادت امام حسن ع و امام رضا ع برادر پاسدار مهدی فاضل جو به مداحی وذکر مصیبت اهل بیت پرداخت.
در ادامه جناب سرهنگ جمالی فرمانده سپاه ناحیه مرودشت پیرامون 9 دی ماه مطالبی را بیان نمود.
در پایان هم جناب سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در مورد امر به معروف و نهی از منکر و جایگاه آن از نظر قرآن و روایات مطالبی جامع و کامل بیان نمود .

بقیه تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب

[ شنبه 14 دی 1392برچسب:,

] [ 23:5 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

نشست بصیرتی امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش بسیج مرودشت ، این نشست در تاریخ 11 دی ماه با حضور جمعی از بسیجیان و مردم با موضوع امر به معروف و نهی از منکر به همت حوزه امام حسن مجتبی ع و پایگاه حضرت رسول ص برگزار گردید .

مرودشت

بقیه تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب

[ شنبه 14 دی 1392برچسب:همایش بصیرتی ,,

] [ 22:50 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

پایگاه حضرت رسول ص و هیات رزمندگان اسلام مجری برنامه 28 صفر + عکس

ادامه عکس ها در ادامه مطلب

http://www.nedayemarvdasht.ir/images/28safar/P1180510.JPG

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:,

] [ 22:10 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

نشست بصیرتی بسیج دانش آموزی  مرودشت به مناسبت ۹ دیماه

به گزارش “سلام مرودشت” به نقل از روابط عمومی بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت نشست بصیرتی با موضوع نهم دی ماه روز دوشنبه ۹/۱۰/۹۲ در تپه شهدای گمنام این شهرستان و باحضور بیش از ۳۵۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر بسیجی برگزار شد.

برای مطالعه ادامه خبر و دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید

 


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

بقیه عکس ها در ادامه مطلب


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:مرودشت , بسیج مرودشت , سلام مرودشت,

] [ 16:38 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه